Lektorská činnost v rámci dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků pro pedagogy
v předškolním zařízení

Všechny nabízené programy pro další vzdělávání pedagogických pracovníků jsou akreditované u MŠMT.

Instituce: Mgr. Marika Kropíková, sídlem Sezimovská 531, 391 56 Tábor, Č.j.: MSMT – 109/2021-1.

 

Nabídka akreditovaných programů:

  • Agrese a agresivita u dětí předškolního věku
  • Hry a činnosti pro prevenci agrese a agresivity u dětí MŠ
  • Kázeň ve škole a školním prostředí
  • Šikana jako důsledek narušení vztahů v dětské skupině
  • Deficity dílčích a kognitivních funkcí a prevence vzniku SPU u dětí předškolního věku
  • Diagnostika a kompetence pedagoga v předškolním zařízení při diagnostikování
  • Jak vytvořit funkční IVP se zapojením všech účastníků
  • Pedagogická diagnostika dítěte v MŠ
  • Poruchy pozornosti a soustředění jako důsledek ADD, ADFHD ve školní práci
  • Poruchy pozornosti u dítěte v předškolním vzdělávání a možnosti zvládání těchto poruch
  • Práce s žáky cizince v předškolním zařízení
  • Prevence logopedických vad a komunikačních poruch
  • Specifické poruchy chování
  • Týrané a zanedbávané dítě ve škole
  • Jak být asertivní
  • Jak komunikovat ve školním prostředí
  • Jak nevyhořet v pedagogické profesi
  • Jak plánovat a rozhodovat v pedagogické profesi
  • Konflikt ve škole
  • Krizová komunikace ve školním prostředí
  • Metody a formy pedagogické práce
  • Využití sociometrických metod ke zkvalitnění třídního kolektivu
  • Komunikace s rodiči, zákonnými zástupci v předškolním zařízení
  • Zapojme rodiče do výchovně vzdělávacího procesu
  • Klima školní třídy
  • Klima školy
  • Organizace distančního vzdělávání
  • Práva a povinnosti všech účastníků výchovně vzdělávacího procesu
detail