Mgr. Marika Kropíková
Speciálně pedagogická činnost
Lektorská činnost
Znalecká činnost
Lektorská činnost v rámci dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků pro pedagogy
Všechny nabízené programy pro další vzdělávání pedagogických pracovníků jsou akreditované u MŠMT.
Instituce: Mgr. Marika Kropíková, sídlem Sezimovská 531, 391 56 Tábor, Č.j.: MSMT – 109/2021-1.
Nabídka akreditovaných programů:
- Dítě a mladistvý v sektě
- Divácké násilí jako počátek kriminálního chování mládeže
- Extremistické a xenofobní chování mládeže
- Jak zvládat agresi ve školním prostředí
- Kázeň ve škole a školním prostředí
- Kyberšikana, zraňování, které není vidět na těle
- Látkové závislosti a jejich prevence
- Návyková rizika a jejich prevence
- Novodobý fenomén – agrese na základní škole
- Rizikové chování u dětí a mládeže
- Sociálně patologické jevy ve školní třídě
- Šikana jako důsledek narušení vztahů v dětské skupině
- Týrané a zanedbávané dítě ve škole
- Jak vytvořit funkční IVP se zapojením všech účastníků
- Pedagogická diagnostika dítěte na ZŠ
- Poruchy pozornosti a jejich dopad na školní úspěšnost
- Poruchy pozornosti a soustředění jako důsledek ADD, ADFHD ve školní práci
- Poruchy pozornosti u dítěte v předškolním vzdělávání a možnosti zvládání těchto poruch
- Práce s žáky – cizinci
- Prevence logopedických vad a komunikačních poruch
- Specifické poruchy chování
- Specifické poruchy u žáků základní školy
- Specifické poruchy učení u žáků střední školy
- Specifické poruchy učení u žáků ZŠ
- Hodnocení žáků a specifičnost hodnocení u žáků se SPU, SPCH
- Hodnocení žáků ve výchovně vzdělávacím procesu
- Klíčové kompetence v edukačním procesu
- Pravidla hodnocení a jejich zavedení do praxe
- Sebehodnocení jako jedna ze stěžejních dovednosti žáka
- Autonomní třída – spolupráce učitele a žáka
- Klima školní třídy
- Klima školy
- Postavení žáka ve školní třídě
- Školní třída a její patologie
- Školní třída jako sociální skupina
- Využití sociometrických metod ke zkvalitnění třídního kolektivu
- Jak komunikovat ve školním prostředí
- Jak nevyhořet v pedagogické profesi
- Jak plánovat a rozhodovat v pedagogické profesi
- Konflikt ve škole
- Krizová komunikace ve školním prostředí Jak být asertivní
- Zapojme rodiče do výchovně vzdělávacího procesu
- Metody a formy pedagogické práce
- Organizace distančního vzdělávání
- Práva a povinnosti všech účastníků výchovně vzdělávacího procesu
- Školní řád jako ochrana účastníků výchovně vzdělávacího procesu
- Tvoříme školní řád